13 Ekim 2008 Pazartesi

Star Gazetesi 2. Kampanya

Star Gazetesi 2. Kampanya 59 Kupona Herkese All Talk ingilizce Seti Yalanı

59 Kupon biriktirdim aradan 3 ay geçti ve henüz bir sonuca ulaşamadım. Star gazetesini kupon için alıyorsanız almayın her aradığım da bir ay sonra arayın diyorlar. Kaç aydır arıyorum şimdi de Kasım 10 'unda arayın dediler.
Bence kupon biriktirmeden önce bir önceki kampanyanın dağıtılıp dağıtılmadığını dağıtım merkezini arayın doğru mu değil mi diye.
Boşuna kupon biriktirip telefon parası ve para harcamayın Star Gazetesi resmen dolandırıcı 3 aydır gelmeyen set.

Bu haberin yalan olduğuna inanlar Mersin Şubesini arayabilir.
Telefon 0 324 337 35 51 numarali hat.

Arayıp sorun 2. kampanya ne oldu ne yapacağım bu 59 kuponu ne zaman alabilirim setimi diye sorup öğrenebilirsiniz.

Bu mesaj bilgilendirme mesajıdır. Umarım yakında insanları mağdur etmezler umarım bu haber star gazetesi yetkililerine ulaşır da halkın biriktirdiği kuponların cevabını verirler.

Benim internet bilgim var olmayanlar ne yapsınlar blog mu oluşturmaları lazım setlerini alabilmek için?

Hiç yorum yok: